loading...
آروین موزیک
لینک باکس

سیاره ونوس بازدید : 142 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

s

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

حالا که ماهم نمیشی پرسه نزن تو خواب من
صدتا سبد ستاره رو کم نکن از حساب من
شب بذار آروم بگیره برگای انجیر دلم
کم کمک عادت میکنن با غل و زنجیر دلم
کم کمک عادت میکنن با غل و زنجیر دلم
با غل و زنجیر دلم
حالا که آفتاب نمیشی
حالا که ماهم نمیشی
تو برو دنبال خودت من با دلم کنار میام
کاش میدونستم چی میخوام

حالا که آفتاب نمیشی
حالا که ماهم نمیشی

حالا که مرهم نشدی زخم منو کاری نکن
بیخودی نیش طعنه رو خنده ی دلداری نکن
هرجایی که خواستی برو هرجای دنیارو ببین
من دیگه بستم چشامو از توی اشکام تو ببین
از توی اشکام تو ببین

حالا که آفتاب نمیشی
حالا که ماهم نمیشی
تو برو دنبال خودت من با دلم کنار میام
کاش میدونستم چی میخوام

حالا که آفتاب نمیشی
حالا که ماهم نمیشی

حالا که آفتاب نمیشی کاری به این روزا ندار
تو دل این شهر بزرگ تنهاییمو تنها بذار
اون جای خلوت رو میخوام حرفی به سایه م بزنم
اینجوری شاید که یه روز سنگ تو از دل بکنم
اینجوری شاید که یه روز سنگ تو از دل بکنم

حالا که آفتاب نمیشی
حالا که ماهم نمیشی
تو برو دنبال خودت من با دلم کنار میام
کاش میدونستم چی میخوام
من با دلم کنار میام
کاش میدونستم چی میخوام

ترانه سرا : جواد شریفی پور

 

کد موزیگ وبلاگ

کد زير را کپي کنيد سپس در قسمت مناسب وبلاگ يا سايت خود قرار دهيد

<!-- Begin http://www.tak3da.com -->
<object data="http://www.tak3da.com/includes/1.swf" height="50" id="dewplayer" name="dewplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="300"><param name="wmode" value="transparent" /><param name="movie" value="dewplayer-rect.swf" /><param name="flashvars" 
value="mp3=h&autostart=1&autoreplay=0&showtime=1&volume=80&title=tak3da" /></object></center>
<!-- End  http://www.tak3da.com -->

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند. سایت ما هر روز آپدیت میشود و بزودی پیج رنک آن زیر 10 خواهد بود... به ما بپیوندید تا درین پیشگام شریک باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 1,529
  • بازدید سال : 5,035
  • بازدید کلی : 146,534